اسلایدر

داوید لوئیز تمدید کرد
هواداران چلسی

باشگاه چلسی لحظاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که از تمدید قرارداد دیوید لوئیز،مدافع خوش استیل خود خوشحال است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،پس از پیروزی 1-0 مقابل استوک سیتی در ورزشگاه استمفوردبریج،باشگاه چلسی امروز(شنبه)  رسما اعلام کرد که قرارداد داوید لوئیز را برای 5 سال و تا سال 2017 تمدید کرده است.

دیوید لوئیز پس از امضای قرار جدیدش گفت : " از این که قرارداد جدیدی با چلسی به ثبت رسانده ام بسیار خوش حالم."

لوئیز که ادامه داد : "  چلسی باشگاه بسیار بزرگیست و من در نظر دارم که جام های بیشتری در اینجا کسب کنم.من می خواهم برای مدت طولانی در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم،این همان چیزیست که در بازی کردن برای چلسی معنی می شود."

مدافع 25 ساله برزیلی در پایان گفت : " من عاشق همه چیز این باشگاه هستم،خصوصا هوادران که به من خوش آمد گویی کردند و حمایت های فراوانی از من کردند."

لوئیز تا کنون در 55 بازی از ابتدا به میدان رفته و در این مدت موفق به ثمر رساندن 5 گل شده است.لوئیز در ژانویه سال 2011 به چلسی پیوست و در این مدت موفق به کسب لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و جام حذفی انگلستان شد.

لوئیز 25 ساله در دو بازی اخیر تیم ملی کشورش کاپیتان بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:داوید لوئیز تمدید کرد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری